Челник Fenix HL15 - розов
Опции за доставка
- SPEEDY: сряда 05.06.
Поща |
Програма за вярност, |
Гаранция за връщането |
98% |
Компактният челник Fenix HL15 осигурява до 200 лумена (ANSI) и обхват от 50 метра. Захранването се осигурява от две микробутонни батерии ААА, които са поставени във вътрешността на челника. Той е оборудван с диод Cree XP-G2 с по-топъл нюанс на светлината (неутрално бяло), като предимството на този нюанс на светлината е по-естественото и контрастно цветопредаване на терена. Има общо 6 режима на захранване, включително два режима на червена странична светлина. Предимство на челника е и добрата водоустойчивост и прахоустойчивост, като отговаря на стандарта IP67. Каишката на челната лампа е оборудвана със светлоотразителни елементи, които осигуряват добра многопосочна видимост на бегача, когато бяга по пътя. Fenix HL15 ще служи добре като челна лампа за бягане, къмпинг челна лампа и туристическа челна лампа.
Всички параметри на фенера (светлинен поток, време за работа на батерията, водоустойчивост, обхват и удароустойчивост) са измерени в съответствие със стандарта ANSI/NEMA FL 1-2009.
Спецификации на челния фенер Fenix HL15:
- Челният фенер разполага с мощен бял светодиод Cree XP-G2 R5 с по-топъл оттенък на светлината и два червени светодиода от Nichia, като и двата са с продължителност на живота 50 000 часа.
- Четири режима на бяла светлина: измерени с акумулаторни батерии NiMH 750 mAh: 200 лумена (1,15 часа) -> 70 лумена (3,5 часа) -> 30 лумена (8,5 часа) -> 4 лумена (37 часа), измерени с включените алкални батерии: 200 лумена (1,5 часа) -> 70 лумена (4 часа) -> 30 лумена (12,5 часа) -> 4 лумена (58 часа)
- Два режима на безопасна червена светлина: 0,2 лумена (до 85 часа) -> 0,2 лумена червена светкавица (до 170 часа).
- Рефлектор за широк светлинен конус с обхват от 50 метра (500 cd). Дигитално управление за постоянна яркост.
- Поддържано захранващо напрежение 1,8 - 3,0 V. Използва две микрозареждащи се батерии (тип ААА - алкални или акумулаторни NiMH).
- Удобна работа с два превключвателя, фарът може да се включи директно в режим на червена светлина. Памет за последния зададен режим на захранване.
- Челникът може да се накланя в държача, за да се регулира желаната посока на светлината.
- Изработен от издръжлива пластмаса. Устойчива на удари при падане от височина 1 метър.
- Каишката със светлоотразителни елементи увеличава пасивната безопасност.
- Размери: 6,3 см x 4,15 см x 3,5 см.
- Тегло 60 грама (без батерии).
- Водоустойчив и прахоустойчив по стандарт IP67 (потапяне на дълбочина до 1 м за 30 минути).
- В комплекта са включени каишка, резервно уплътнение и две микрозареждащи се алкални батерии.
- Калъфът Fenix APB-20 може да бъде закупен заедно с челника.
Начин на употреба:
- Челната лампа се включва и изключва с натискане на десния бутон за 0,5 секунди.
- Основните режими на светене (4 - 30 - 70 - 200 лумена) могат да се превключват с кратко натискане на бутона.
- След изключване челникът запомня последното зададено ниво на осветеност.
- Натискането на левия бутон със символа на светкавицата превключва челника в режим на червена светлина, следващите натискания на този бутон започват да мигат или изключват отново червените светодиоди. Интелигентна защита от прегряване - ако температурата на фара се повиши над 65°C, той автоматично ще започне да намалява мощността на постепенни стъпки от 5% на всеки 30 секунди, докато температурата на фара се стабилизира. Веднага щом температурата на фара спадне под 65°C, мощността автоматично ще се увеличи отново до първоначалното ниво.
- По този начин работата в режими с най-висока мощност не е ограничена от времето, а само от температурата.
- Смяна на батерии - наклонете фара до максималното възможно положение, отворете задния капак, поставете батериите в фара (уверете се, че сте запазили правилния поляритет) и затворете задния капак.
Забележка:
- Не разглобявайте сами запечатаните части, това ще доведе до отпадане на гаранцията.
- Извадете батериите от фенера, ако няма да го използвате за продължителен период от време или ако батериите вече са изтощени.
- Батериите за еднократна употреба могат да се изтощят и да повредят фара.
- Ако фарът трепти, не превключва на по-високи режими или не свети, това може да се дължи на една от следните причини: Батериите са почти изтощени - сменете ги. Електрическите контакти са замърсени - почистете ги с памучен тампон, потопен в спирт.
Коментари на клиентите