Категории
 
 
 
 
 
 
 

КАК ДА ВЪРНА СТОКА? 

Aко иамте интерес за връщане на стока, е достатъчно просто да попълните долния протокол и да изпратите стоката обратно на нашия адрес. 

1. Пратката трябва да бъде изпратена без наложен платеж като колет на адреса (не приемаме колети, изпратени в пощата).
2. Стоката не може да бъде повредена или използвазна и трябва да бъде в пълен комплект, включително етикетите.
3. Попълнете протокола за рекламация и ни го изпратете с пратката. 
4. Срокът за отказ на стоката е 14 дни от получаването на стоката от купувача.


Стоката можете да ни изпращате на следния адрес:

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
95628175 - WARAGOD.bg
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

 

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ 

E-mail: info@waragod.bg
Център за помощ: Ще намерите ТУК
Формуляр за контакт

 

РЕД ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИИ

1. Права на купувача за рекламация на стоки
Ако се открие повреда при закупената стока, купувачът има право да предяви право за отговорност за повреда на стоката (да направи рекламация). Упълномощеният служител или управителят на магазина е длъжен да се произнесе по рекламацията веднага след разглеждане, в сложни случаи, ако се изисква професионална оценка на рекламацията при производителя, в рамките на 30 дни.

Клиентът може да достави рекламираната стока на адрс WARAGOD ООД Мургашова 2, 94901 Нитра. Обработването обаче не трябва да отнеме повече от 30 (тридесет) дни. Купувачът няма право рекламация на щетите, за които е било предложено намаление и за които е бил информиран от търговеца. 

2. Отговорнсот на търговеца
При продажбата на стока на граждани, търговецът носи отговорност, че стоката има желаното качество, количество, размер и тегло. Трябва да бъде без повреди и трябва да отговаря на техническите норми. Търговецът носи отговорност за повредите, които има стоката при приемане и за повредите, които се откриват след приемане на стоката в гаранционния срок. При вече използвана стока, търговецът не носи употреба за повреди, възникнали въз основа на неправилно използване.

 

3. Място за рекламация
Рекламацията се извършва от купувача в магазина, където е била закупена стоката. За целите на пазаруването през интернет се разбира магазинът WARAGOD ООД, Мургашова 2, 94901 Нитра. Купувачът доказва правото си въз основа на съответния документ за покупка, а ако става дума за изделие с удължен срок на гаранция и с потвърждение с гаранционна карта. При преждевременно затаваряне, евентуално преместване на магазина, рекламацията се осъществява в този магазин , който е посочен на табелката за преждевременно затваряне, евентуално преместване на магазина.

 

4. Срок на гаранция
Условие за признаване на рекламацията е, да бъде извършена в срока на гаранцията. Срокът на гаранцията е 24 (двадесет и четири) месеца от деня на приемане на стоката от купувача. Ако стоката има по-дълга гаранция, търговецът е длъжен да издаде на купувача при продажбата точно попълнена и потвърдена гаранционна карта, в която са определени условията и съдържането на тази гаранция. Ако рекламацията на купувача се извърши посредством замяна на повредената стока за неповредена такава, за новата стока започва да тече нов срок на гаранция от деня на приемането ѝ. Същото важи, ако става дума за подмяна на части, за които е била предложена гаранция. 

 

5. Отмяна на поръчката
Поръчката може да бъде отменена само преди нейното регистриране в системата или изпращането ѝ. Ако поръчката вече е била опакована и изпратена, вече не може да бъде отказана и клиентът е длъжен да я приеме според търговските условия. 

 

6. Отстраняеми грешки
За отстраняеми грешки се броят грешки в стоката, чието отстраняване няма да промену външния вид, функцията и качеството на стоката. Ако става дума за грешки, които могат да бъдат отсранени, купувачът може да изиска:
а) безплатно, точно и навременно отсраняване на грешката
б) замяна на повредената част или компонент, ако повредата се отнася само до част или компонент
с) замянан на стоката ако още не е била използване

 

7. Неотстраняеми повреди
Ако става дума за повреди, които възпрепятстват нормалното използване на стоката купувачът има право да изиска замяна на повредената стока за неповредена такава. Ако такава замяна не е възможна от страна на търговеца, купувачът може да поиска прекратяване на договора и връщане на платената сума.

 

8. Извършване на рекламацията посредством предлагане на намаление
Ако купувачът пожелае намаление, рекламацията може да бъде извършена посредством неговото предоставяне. Намаление за стока се предлага тогава, когато има неотстраняеми щети, които възпрепятстват нейното използване по предназначение. При определяне на размера на намалението се разглежда размера на повредата на дадена стока. 

 

9. Неоснователен транспорт за рекламация
При неоснователен транспорт за рекламация, търговецът има право да поиска от купувача такса в размера на разходите, свързани с транспорта. Едновременно с това търговецът си запазва правото да не върне парите за тази стока и да не я замени за друга.

10. Отстъпване от договора и замяна на стока

Отстъпването от договора, т.е. връщането на стока със замяна със стока на същата цена приемаме до 14 дни от приемането на стоката от купувача. Срокът за замяна на стока е 30 дни от изпращането на стоката от купувача. В случай на замяна купувачът си избира стока на същата или по-висока цена В случай на разлика, сумата ще бъде начислена с наложен платеж.


Tози ред за извършване на рекламации е валиден от 22.08.2022

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пълна (десктоп) версия