Колко време отнема доставянето на стоката? |
Доставката отнема до 72 часа ако стоката е налична на склад. На всеки продукт има означение дали се намира на склас или при доставчика с приблизителна дата на доставка. |
Колко струва транспортът? |
Сумата е от 8,00 лв в зависимост от избрания от Вас доставчик. Подробно разписание на цените на доставката ще намерите на нашата подстраница Транспорт. |
По какви начини мога да заплатя стоката? |
Можете да заплатите своята поръчка: Възможностите за плащане ще намерите на нашата подстраница Възможности за плащане. |
Може ли да изпробвам стоката или да си взема поръчката лично от физическия магазин? | За съжаление нямаме физически магазин в България. Ако обаче този размер не Ви стане, няма проблем да замените или върнете стоката до 14 дни. |
Мога ли да поръчам по телефона? | Да, можете. Телефонът на нашето обслужване на клиенти ще намерите на адреса за контакт. |
Как мога да се възползвам от купона за намаление? | Ако сте получили купон за намаление, можете да се възползвате от него в кошницата част "Ако имате купон за намаление, поставете го по-надолу:" |
Как да проверя състоянието на своята поръчка? | Можете да проверите състоянието на своята поръчка в известията на своя профил. Ако нямате профил, в имейла за поръчката се намира линк за установяване на състоянието на поръчката. В случай на необходимост, моежете да се свържете с нас и да проверите състоянието на поръчката си в обслужване на клиенти. |
С какви фирми за транспорт изпращаме стоката? | Изпращаме стоката с различни фирми за транспорт, които си избирате в последаната стъпка при поръчката. Фирмите за транспорт ще намерите в нашата подстраница Транспорт. |
Какъв начин за изплащане да избера? |
При изплащане имате две възможности. Ако сте регистрирани клиенти, обратно при данните за плащане ще отидете с помощта на Вашия акаунт, където ще потърсите последната си поръчка, която искате да платите или ще се върнете обратно на Вашата поръчка през потвърждаващ имейл, който съдържа линк към вашата поръчка. Ако сте пазарували като нерегистриран клиент, в потвърждаващия имейл ще намерите линк, благодарение на който ще се върнете обратно на своята поръчка. Ако не знаете как да си помогнете, не се колебайте да се свържете с нашето обслужване на клиенти. |
Мога ли да пазарувам без регистрация? | Да, при нас можете да пазарувате и без регистрация. На касата трябва да зачеркнете полето без регистрация. |
Къде ще намеря секция САМОЗАЩИТА и НОЖОВЕ? |
Тази секция е достъпна само за регистрирани клиенти и ще Ви се покаже само след вход в системата. Да се регистрирате на нашата страница можете и тук. |
- Увод
- Облекло
- Мъже
- жени
- На открито
- Туризъм
- Куфари, чанти и мешки
- Спешна храна
- Палатки
- Спални чували
- Постелки
- Готвене сред природата
- Съдове и прибори за ястия
- Мебели за къмпинг
- Соларни зарядни устройства
- Соларни душове
- Хавлиени кърпи
- Грижа за тялото
- Оцеляване-бушкрафт
- РЯЗАНЕ И ГРАВИРАНЕ
- Ножове и остриета
- Уреди за заточване на ножове
- Осветителни тела
- Оптика
- Лютиви спрейове срещу животни
- Дезинфекция
- Одеяла и възглавници
- Газови нагреватели
- Outdoor Разпродажба
- Oборудване
- Шлемове
- Протектори
- Военни и аварийни жилетки
- Тактически каишки
- Маскиране
- Чанти за съхранение на пълнители
- Адаптери и органайзери Molle
- Слухови протектори
- Предаватели
- Калъфи
- Осветителни тела
- Защитни очила
- Оптика
- ID Етикети
- Нашивки
- Туристически комплекти за първа помощ
- Белезници
- Аксесоари
- Знамена
- Грижа за тялото
- MRE - Готова храна за оцеляване
- Смазване и почистване на метали
- Платформи на бедрото
- Турникети
- Обувки
- Спорт и хобита
- Контакт
- Разпродажба
НАЙ-ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
- Поръчки
- Рекламация, замяна и връщане
- Продукти
На какъв адрес трябва да изпратя обратно? | Адресът за връщане или замяна на стока ще намерите на страницата Рекламация, замяна, връщане. |
Колко време отнема обработването на рекламация, замяната и връщането на стоката? |
За обработване на рекламация на повредена стока по закон разполагаме с 30 дни, но се стараем това време да бъде възможно най-кратко. Времето за обработване на рекламация зависи от това, кога ще приемем Вашата пратка от куриерската фирма и също от натовареността на нашите колеги в склада. Ако искате да проверите състоянието на рекламацията, можете да се /контакт/с нас посредством нашето обслужване на клиенти. |
Колко време отнема замяната? | Ако търсената от вас стока е на склад, замяната отнема приближително 7 работни дни от приемането на Вашата пратка. |
Мога ли да заменя или върна стоката без посочване на причина? |
Да, можете да замените или върнете стоката без посочване на причина до 14 дни. Достатъчно е просто да попълните формуляр за рекламация, който да изпратите с колета със стоката и да го изпратите на нашия адрес. Повече за рекламацията, замяната и връщането на стока ще научите на нашата страница. |
Как да избера правилния размер дреха? |
При всеки продукт се намира таблица с размери за дадената стока. Препоръчваме Ви да сравнявате данните за размер с Вашите данни и после да избирате размера. Ако случайно в последствие не ви стане, няма проблем да смените с друг размер. За да сте сигурни в избора на размер, не се колебайте и се свържете с нас посредством нашето обслужване на клиенти. |
Как да избера правилния размер яке? |
При всяко яке се намира таблица с размери за дадената стока. Препоръчваме Ви да сравнявате данните за размер с Вашите данни и после да избирате размера. Ако не сте сигурни в избора на размер, не се колебайте да се свържете с нашето обслужване на клиенти. |
Как да избера правилния размер панталони? |
При всеки продукт се намира таблица с размери, според която можете да премерите и въз основа на което да си изберете правилния размер. Обиколката на талията в таблицата представлява широчината на панталоните. Дължината на панталоните в таблицата представялва външната дължина. Ако не сте сигурни в избора на размер и искате помощ, не се колебайте да се свържете с нашето обслужване на клиенти. |
Какво означава "на склад", "при доставчика" и "продадено"? |
Ако стоката е на склад, това означава, че е достъпна в нашите складове и ще Ви бъде изпратена до 24 часа. Ако стоката е при доставчика, това означава, че запаасът в склада е изчерпан и ще се зарежда отново. Времето за зареждане зависи от вида продукт и достъпността в складовете на нашоте доставчици. Ще научите времето за доставка при изготвяне на поръчката. Ако при стоката е написано "продадено", това означава, че стоката е временно продадена в нашия склад, но това също зависи от вида продукт. Повече информация за достъпността на отделните стоки ще научите от нашето обслужване на клиенти - контакт. |